Monday, May 30, 2011

SEMESTER TIGA YO!

AC 110 3D kah ini ?

Kelas Isnin 8:30 pagi seperti biasa aku kan ke kelas seorang diri.
Tiba di BK 47 untuk subjek FAR 200 , Pensyarah tidak masuk pulak.
Bukan itu yang aku nak kongsikan.
Tetapi perbezaan dalam kelas aku :/
Err ,,, kelas aku kah ini ?
Ramai orang asing. Bukannya tidak suka tetapi pelik sedikit.
Aku sangka orang orang akan ke kelas masing masing.

Lagi satu, agak tidak selesa lah apabila ada sesuatu yang tidak selesa.
Aku fikir akan ada satu perbezaan sepertimana apa yang melayang dalam akal fikiran aku.
Tetapi tidak. Bukan aku membenci tetapi semuanya tidak seperti sedia kala.
Hanya yang membuka hati dan minda untuk memahami yang akan mampu faham.

Semoga Semester baru ini Memberi aku sesuatu yang dapat aku manfaatkan.
Memberi aku kejayaan yang selama ini aku idam idamkan.
Memberi aku hati untuk mengerti dan menghormati.
Memberi aku kekuatan dan ketabahan dalam apa jua dugaan.

Amin...

No comments:

Post a Comment